.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه  ... بیشترین درخواست مردم در سفر استانی دولت مربوط به کدام حوزه می باشد
نماینده تام‌الاختیار وزیر کشور در حاشیه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیات وزیران به استان مازندران با بیان اینکه بیشترین تقاضاهای مردم و مراجعه کنندگان به این میز ارتباطات در حوزه ...(ادامه)
تیمی از دانشمندان دانشگاه میلان اعلام کرده است که به اصطلاح دیوار مرگ ممکن است به حفظ سلامت و ایمنی فضانوردان بر روی ماه در آینده کمک کند. دیوار مرگ؛ پیشنهادی هیجان انگیز برای ایمنی فضانوردان در ماه
تیمی از دانشمندان دانشگاه میلان اعلام کرده است که به اصطلاح دیوار مرگ ممکن است به حفظ سلامت و ایمنی فضانوردان بر روی ماه در آینده کمک کند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.(ادامه)
 بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد.

سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد. (ادامه)
عکس/ جنگل‌های گلستان پس از تعطیلات نوروزی
(ادامه)
اقامت 13 میلیون نفر شب مسافر در مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۱۳ میلیون نفر شب اقامت در مازندران به ثبت رسید.(ادامه)
۹ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران شمار اقامت مسافران نوروزی را در استان تاکنون بیش از ۹ میلیون و ۷۳۴ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد. تور رامسرگردی برقرار است
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
تصاویری رویایی از کبوترهای میدان شهرداری رشت
میدان شهرداری میزبان کبوترانی است که جزوی جدانشدنی از جاذبه های گردشگری شهر رشت شده اند.(ادامه)
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند. پنج سفیر تازه منصوب شده ایران و سوابقشان
امین‌نژاد، نکونام قدیری، حسینیان، تیزتک و حسینی سفرای جدید ایران در فرانسه، برزیل، تونس، نیجر و کنگو امروز با رئیس جمهور دیدار کردند.(ادامه)
خواص برای انتخابات پرشور نقش ایفا کنند/ غفلت بورزند ضربه تاریخی به ملت می‌زنند/به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی را برجسته خواهند کرد ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد. برف جاده کوهستانی کندوان را بست
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر وحید آرایی عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد . 

توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد
شمال نیوز : دکتر وحید آرایی عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد . (ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟! رفیقان می روند نوبت به نوبت! / حالا نوبت به آقا سعید رسید ....
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟!(ادامه)
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود. برگزاری جشنواره انار اشرف در بهشهر
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند. سخنی با داعشی های کراواتی که حماس را داعش مي خوانند
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند.(ادامه)
شمال نیوز : طی چندسال اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که متاسفانه موجبات حمله رسانه‌های معاند به سنت حَسَنه وقف شد مانند اراضی روستای آقمشهد ساری و ماجرای روستای دانیال سلمان‌شهر و در هر دو مورد شاهد سوءتدبیر در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بودیم.

آقای مدیرکل ؛ حرمت امام‌زاده با متولی است !
شمال نیوز : طی چندسال اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که متاسفانه موجبات حمله رسانه‌های معاند به سنت حَسَنه وقف شد مانند اراضی روستای آقمشهد ساری و ماجرای روستای دانیال سلمان‌شهر و در هر دو مورد شاهد سوءتدبیر در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بودیم. (ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
زلزله‌شناس مشهور هلندی فرانک هوگربیتس چند روز پیش توییتی درباره احتمال وقوع زلزله زده بود که حالا با وقوع زلزله ۶.۸ ریشتری مراکش دوباره او را در کانون توجه قرار داده است. پیش‌بینی جدید زلزله‌شناس هلندی جنجال به پا کرد+ عکس
زلزله‌شناس مشهور هلندی فرانک هوگربیتس چند روز پیش توییتی درباره احتمال وقوع زلزله زده بود که حالا با وقوع زلزله ۶.۸ ریشتری مراکش دوباره او را در کانون توجه قرار داده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 58 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.